Klantenservice

Wij komen graag in contact met u. Bel of stuur ons een bericht via het contactformulier. Voor vragen over producten, levertijden of andere veelgestelde vragen en het bestellen van artikelen of cursussen, kunt u ons het snelst bereiken via de telefoon.

Kan ik de bezorgtijd of het bezorgadres nog wijzigen? 
U kunt de bezorgtijd of het bezorgadres niet veranderen. Als het pakket wordt bezorgd en het lukt de bezorger niet om het af te geven, dan proberen we het in de meeste gevallen bij de buren. Lukt dat ook niet, dan proberen we het later opnieuw.

Waar vind ik de factuur?
Als uw artikel is meegegeven aan de bezorgdienst, vind u de factuur in uw account. De factuur is voorzien van de BTW en kan gebruikt worden voor je eigen administratie.

Kan ik mijn artikelen terugsturen? 
Binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw product retourneren.
Producten kunnen alleen teruggezonden worden als ze ongeopend en ongebruikt zijn. De producten dienen zich in een opnieuw te verkopen conditie bevinden. Alle seals, verpakkingen en cellofaan dienen intact te zijn.

Om de snelheid van uw retour te garanderen, vragen we u om de reden van retour te vermelden. U kunt bij ons altijd retourneren, ongeacht de reden.

Download het retourformulier en stuur deze samen met het product en factuur naar ons toe. Mocht u geen factuur meer hebben, kunt u contact met onze klantenservice opnemen. Wij staan u graag te woord.


Heb je nog een vraag?
Je kunt het beste onze klantenservicepagina bekijken. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan gerust aan onze Klantenservice die bestaat uit real life medewerkers. Je bestelnummer vindt je op je orderbevestiging.

Vragen kan per e-mail via info@nk-trainingen.nl of via 0683698418.